Pages

Friday, June 8, 2012

Kisah Lawak Bilik Sewa Mahal... :))


Seorang pelancong singgah di sebuah hotel pada tengah malam. Pelancong itu meminta pekerja hotel memberikannya sebuah bilik katil single.


Tiba-tiba pelancong itu terlihat seorang gadis cantik dan seksi di lobi hotel. Dia meminta diri dari pekerja hotel untuk bertemu gadis tersebut. Setelah beberapa minit, pelancong itu datang bersama gadis cantik dan seksi dalam dakapannya.


Hotel Sewa


"Saya sungguh gembira bertemu isteri saya di sini," katanya kepada pekerja hotel. "Saya nak bilik katil queen size".


Keesokannya, pelancong tersebut pergi ke kuanter untuk membayar sewa hotelnya. Dia sunnguh terkejut kerana sewa hotel itu sebanyak RM3000. Dengan perasaan marah dia berteriak. "Baru 1 malam aku di sini, kenapa terlalu mahal?".


"Betul, tuan baru 1 malam, tetapi isteri tuan sudah 7 malam menyewa di sini", kata pekerja hotel kepada pelancong. Dengan perasaan malu, pelancong itu membayar menggunakan kad kreditnya.
Baca selanjutnya: KahKahKah - Cerita Lawak - Sewa Hotel Mahal 

No comments:

Post a Comment

Pesanan

KEpada INsan2 yg Dalam kebOsanan ..

CErita INi adalah Sekadar Untuk hiBuran Semata Mata...Tiada KAitan antara YAng Hidup Ataupu Yang mati huhuhu....

Korang Lepas Baca cerita NI klik lah kat advertise kat atas tue...Leh aku cr Mkan skit...

Klu byK yang Klik Aku Akn update byk LAgi Cerita2 Sekadar Untuk Hiburan JEr Dan untuk Hilang KEbosanan...Dan Klu Xpuas Hati dengan Blog NIe..

anda blh lah komen sy dibwh nnt k...

Selamt membaca

Popular Posts

My Blog List